08 مه

آیا در ماه رمضان عمل بینی کنم می توانم روزه بگیرم ؟

تنها عضوی از بدن که در نگاه اول دیده می شود و بسیار در ارتباط با دیگران مهم است صورت است . صورت حالت های احساسی ما را بیان می کند و در روابط عاطفی و اجتماعی عضوی تعیین کننده است . بینی عضو مهم در صورت است که سریعتر از سایر اعضای صورت به چشم می آید . حال همه بینی ها باید عمل زیبایی انجام شود تا زیبا به نظر برسد ؟آیا می توان در ماه رمضان جراحی بینی انجام داد ؟ با ما در ادامه همراه باشید .

شیوع جراحی بینی

امروزه بیشترین مراجعینی که برای جراحی بینی اقدام می کنند برای ترمیم صدمات ناشی از حوادث نیست بلکه فرد قصد دارد زیباتر شود . عمل بینی در ایران یکی از سه عمل زیبایی شایع می باشددر حالی که در بیشتر کشورهای دنیا اینطور نیست .

دکتر فرشته عبدالمطلبی جراح بینی با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به جراحی بینی می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند . لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و انجام مشاوره می توانید با شماره ی 32219600 – 026 تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام دکتر فرشته عبدالمطلبیمراجعه کنید .

علت استقبال زیاد مردم از جراحی زیبایی بینی چیست؟

می توان علت اینکه متقاضی جراحی زیبایی بینی روز به روز بیشتر می شود به دو دسته تقسیم کرد :

1. علت فردی

فرد انگیزه شخصی برای جراحی دارد . همه انسان طالب زیبایی هستند و آن را دوست دارند . این افراد تکرار یکنواختی را دوست ندارند . یکی دیگر از دلایل آن به علت اختلالاتی از قبیل اضطراب و افسردگی می باشد .

1. علت فراشخصی و بیرونی

فشاری که اطرافیان فرد از جمله خانواده ، دوستان و همسالان به فرد وارد می کنند . فرهنگی که در مورد زیبایی در جامعه وجود دارد می تواند بر تصمیم فرد برای عمل بینی تاثیر بگذارد . همچنین پیشرفت علم پزشکی در حوزه زیبایی و جراحان پلاستیک باعث شده این جراحی آسان تر شود .

عمل بینیمشاوره قبل از جراحی بینی

یکی از مسائل مهمی که بسیاری از افراد  متقاضی عمل بینی هستند اینست که نمی دانند نیاز به این عمل دارند یا نه ؟ به همین دلیل مراجعه به جراح بینی برای مشاوره قبل از تصمیم به جراحی بسیار مهم است . جراح باید با بیمار صادق باشد و در صورتی که فرد نیازی ندارد به او جراحی را پیشنهاد نکند . برخی از افراد به دلایل روانی اقدام به عمل می کنند آنها حتی بعد از جراحی از نتیجه آن راضی نیستند . جراح می تواند او را در این امر راهنمایی کند . بعد از اینکه فرد تصمیم به جراحی گرفت درمورد روش های جراحی با پزشک صحبت می کند . در برخی موارد فرد برای جراحی بینی مراجعه می کند اما پزشک با بررسی های لازم متوجه می شود که نیاز به جراحی قسمت دیگر صورت از جمله چانه یا فک وجود دارد تا بینی زیباتر شود .

آیا در ماه رمضان عمل بینی کنم می توانم روزه بگیرم ؟

در ماه رمضان می توان جراحی زیبایی انجام داد اما به دلیل اینکه برای پیشگیری از عفونت و درد باید داروهای آنتی بیوتیک  استفاده کرد تا یک هفته بهتر است روزه نگیرید و آب فراوان بنوشید تا مشکلی ایجاد نشود . بعد از این زمان می توان روزه گرفت و مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند .

4 + سه =